petek, 3. november 2017

Pregled trgov in rezultati

Indeksi

Nasdaq se je po seriji dobrih earningsov na mega-capih (Amazon, Intel, Microsoft, Google) spet pognal v new high. Je nad MA20 in MA50 in obe povprečji potujeta suvereno navzgor, torej je vse tip-top. S tem, da zgodovina kaže, da indeks težko zdrži daljša obdobja nad MA20, poleg tega ne mara biti preveč oddaljen od MA50. Moje predvidevanje je, da bo trg rabil nekaj časa, da absorbira vse te earnings gape (ki so bili že tako ali tako raztegnjeni), torej v kratkem ne pričakujem prav veliko momenta navzgor.


Slika IWM (Russell 2000) je precej drugačna. Po nenormalno močnem septembru smo celoten oktober preživeli v počasni korekciji. Dva dni nazaj je indeks poskušal poskočiti z gapom, ki pa je bil skoraj v celoti cel dan prodajan. MA20 se je že obrnil navzdol in upoštevajoč dejstvo, da ni videti nikakršne tendence po kakšenm odboju sklepam, da nas na manjših delnicah v splošnem čaka še nekaj padanja.


Rezultati

Moji letošnji rezultati so milo rečeno razočaranje. S koncem oktobra sem dobrih 7% v neto minusu (od samih tradov brez provizij okoli 3%). Sicer sem ravno včeraj zaprl profitabilen trade na VYGR (graf spodaj), ki bo verjetno nekoliko popravil novembrsko statistiko, vendar je to daleč pod potencialom, ki ga je letos ponudil trg. Seveda sem veliko razmišljal, kaj konkretno delam narobe in kako to popraviti. Vsega niti ne bi našteval, ker verjetno nikogar ne zanima. Bi pa omenil to, da se je letos zelo jasno pokazalo, da je dogajanje na posameznih delnicah pod površjem indeksov zgodba zase.

Ko gledam nazaj, bi bilo možno leto 2017 razdeliti na nekaj ločenih obdobij, ki so imela vsako svoje lastnosti. Nekaj časa je prevladovala ena tema, nato nekaj časa nekaj druga. In kot glavno napako, ki sem jo delal skozi celotno leto, si štejem to, da sem se ves čas preveč ozko usmerjal v samo en tip delnic, ki je letos dobil le majhen del pogače, pa še takrat stvari nisem izkoristil tako, kot bi jih moral. Malo iz frustracije, malo iz strahu in malo iz splošne zmedenosti.

Ne verjamem, da bom letošnji rezultat do konca leta lahko kaj bistveno izboljšal. Če ne drugega, pa sem s svojima traderskima kolegoma letos veliko naredil pri nadaljnjem razvoju metodike, kjer se kupuje na kratkoročni moment, prodaja pa se po trend following sistemu. Vedno znova se kaže, da kljub dobremu ogrodju hudič še vedno čepi v drobnih detajlih, ki se pokažejo šele po daljši seriji enih in istih napak. Upam, da bo ob morebitnem sodelovanju splošnega trga vsa ta analiza naposled le dala dober rezultat v naslednjem letu.


Ni komentarjev:

Objavite komentar