sobota, 2. september 2017

Watch lista za naslednji teden

Kot bolj zanimive delnice z watch liste bi izpostavil naslednje.

ONCE

Na listi že od prejšnjega tedna. Dolgoročna tedenska slika kaže konsolidacijo na all time highs.



Dnevna slika ni tako lepa. Moment se je povsem izgubil in tale zadnji setup nima ne jasnega buy pointa, ne sell točke za moj stop. Vendar sem vseeno mnenja, da ta delnica ima dolgoročen potencial.



ABCD

Novo ime na listi. Dolgoročni breakout iz čudovite konsolidacije.



Dnevna slika kaže nekoliko raztegnjen vzorec, ki še ni povsem suvereno v new highs.



Ta delnica je po moji oceni že zdaj v igri za buy stop. Lepo bi bilo videti še kakšen dan flaga, ampak nikoli dejansko ne vemo, ali ga bomo dobili ali ne.

CTLT

Novo ime na listi. Gap v new all time highs in flag, ki rabi smo še en tesen dan, pa smo tam.





Ostala zanimiva imena so po mojem še AJRD, GRUB, SERV, SPR in VG. To so vse delnice v all time highs, vendar so nekoliko izgubile daily vzorec, iz katerega bi jaz lahko kupil, zato so mi bolj v drugem planu.










Ni komentarjev:

Objavite komentar