sreda, 18. januar 2017

Vnos tradov v eDavke preko XML

Kdor je kdaj poskušal svoje trade ročno vnašati v eDavke ve, kako zamuden in napakam podvržen proces je lahko to (ob večjem številu tradov). Šele pred kratkim sem opazil, da DURS omogoča vnos tradov prek datoteke XML. Zadnji mesec sem zato precej časa posvetil temu, da bi čimprej napisal program, ki bi mi naredil pretvorbo med Excel filom, v katerem beležim trade, v XML, ki ga lahko uvozim v eDavke.  Prek nove strani Orodja, na kateri so zbrani linki na orodja, ki jih uporabljam pri tradanju, je dostopen ZIP file makexml.zip, kjer so vse potrebne datoteke s kratkimi navodili za uporabo.

Zaradi pomanjkanja časa sem program napisal precej na hitro. Nisem delal avtomatiziranega parserja datoteke s shemo za Doh_KDVP format, temveč sem na roko skopiral podatke iz tega fila, ki so potrebni za uspešen uvoz XMLa. Če bo v prihodnosti prišlo do spremembe sheme, bom tako moral "base.xml" file sestaviti na novo.

Za take zadeve je zelo težko napisati kratka in jasna navodila, kajti stvar v osnovi ni tako preprosta, potrebna je točno določena struktura Excela, ki ga je potrebno pretvoriti v CSV, potem ročno nekaj spremeniti, uporabiti tečajnico in pravilno pognati program... Zato vsem, ki bi dejansko želeli uporabljati program, enostavno predlagam, da me v primeru kakršnihkoli težav kontaktirajo in bom pomagal pri postopku. Program sem precej pretestiral in tudi uspešno vložil v eDavke XML s svojimi tradi, vendar lahko, da obstaja kakšna kombinacija tradov, kjer se XML ne bo pravilno zgeneriral. V tem primeru prosim, da mi to sporočite in bom popravil program.

2 komentarja:

  1. A se lahko to orodje uporabi tudi za uvoz v obrazec:

    D-IFI Napoved za odmero davka od dobička od odsvojitve izvedenih finančnih instrumentov

    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. ...sem že ugotovil, da dela samo za Doh-KDVP

    OdgovoriIzbriši