torek, 9. december 2014

Temna stran tradanja

Najhujša stvar pri trgovanju z delnicami, so obdobja, ko se nekajkrat zapored grdo zafrknemo. In to ni tako redko. Obstajajo sicer obdobja, ko nam gre vse po maslu, vendar je po mojih izkušnjah veliko bolj verjetno, da si bomo več časa pulili lase, kot pa se trkali po prsih. Nekaj takih primerov delnic, ki sem jih tradal pred kratkim...

GTIM sem kupil, ko je šla ravno iz daljše baze. Breakout je izgledal dober in po svoji metodiki, sem stop takoj dvignil na "breakeven" oziroma malenkostno izgubo. Nekaj dni kasneje je cena padla pod moj stop, se stabilizirala, nato pa je delnica še enkrat izbruhnila 25% v nekaj dneh. Zadnja dva dneva je sicer nekoliko padla, vendar bi, če bi denimo svoj stop obdržal na originalni, sicer nekoliko večji izgubi, še danes bil v tej delnici z okoli 20% tekočega dobička.


O RDCM sem nekaj že govoril. Izpostavil sem jo kot primer dobrega breakouta. Praktično od trenutka, ko sem napisal tisti post, se je njen uptrend začel obračati. Na koncu je grobo padla pod moj stop, stop slippage pa je povzročil, da sem jo prodal s precej večjo izgubo, kot sem planiral. Najhuje pa je to, da se je praktično trenutek za tem, ko me je vrglo ven, močno odbila in zaenkrat ni izključen ponoven naskok na uptrend.


MAGS je neuspešni day trade od včeraj. Priznam, da setup ni najboljši, vendar itak nikoli ne veš, kdaj in katera delnica bo začela nov 100% trend, zato sem se odločil, da vseeno poizkusim. No, izbruhnila je ravno toliko, da me je potegnilo noter in čez kakšne pol ure vrglo ven. Še ena nepotrebna izguba.

Ni komentarjev:

Objavite komentar