ponedeljek, 10. november 2014

Odboj brez primere

Dobre tri tedne nazaj, ko sem odhajal na dopust, sem mislil, da timing zanj ne bi mogel biti boljši. Trgi so ravno pospeševali v dno razmeroma globoke korekcije. In običajno po takih padcih indeksi rabijo vsaj nekaj tednov, da se nekako stabilizirajo in poskušajo začeti nove trende. Pričakoval sem, da se bom vrnil nekje ravno v času, ko bi se lahko začenjal takšen nov trend.

No, graf Nasdaq kot izgleda danes, me je močno presenetil. Še nikoli nisem videl takega odboja. V manj kot treh tednih je Nasdaq v ravni črti navzgor skočil v new highs in povsem izničil celo prejšnjo korekcijo. Vendar, kot ponavljam zdaj že skoraj celo leto - pregled stanja delnic kaže povsem drugo sliko. Dejansko s stališča tradanja nisem zamudil prav ničesar, saj niti ena od delnic na moji watch listi ni naredila kupljivega setupa in breakouta. In to je še vedno slab znak. Brez breakoutov iz dobrih setupov ne more biti trendov.

Mislim, da lahko za naslednjih nekaj tednov pričakujemo izravnavanje tega norega skoka. Nadaljevanje uptrenda iz že tako overbought situacije je zelo malo verjetno. Prav tako bi bilo zelo presenetljivo, če bi Nasdaq poskušal testirati spodnji nivo korekcije. Skratka, še vedno je to trg, v katerem ni prav veliko priložnosti za pozicijske traderje.


Ni komentarjev:

Objavite komentar