sobota, 7. junij 2014

Indeksi sicer v redu, ampak delnice...

Spodaj je graf Nasdaqa. Precej presenetljivo se trend, ki se je začel sredi maja nadaljuje praktično brez večjih zastojev. To je vsekakor pozitivno, vendar, prvič, Nasdaq se počasi bliža prejšnjemu vrhu, kjer se bo pokazalo, koliko je moči v temu trendu.


In pa, drugič, delnice v mojem portfelju se niti približno ne obnašajo tako kot indeksi. Spodaj so trije primeri, dejansko pa je cel portfelj zadnja dva tedna praktično na nuli. Pretekle izkušnje mi pravijo, da indeksom ne gre zaupati (zato sem jih tudi povsem izključil iz svoje metodike). Ne vem, kako se lahko pojavijo take razlike, vendar je dejstvo, da je bilo zadnje tri tedne tradanje še vedno izjemno težavno kljub navidez močnemu trendu na indeksih. V četrtek in petek sem sicer na scanu našel precej lepih breakoutov, kar mi vliva nekoliko več optimizma, vendar je po mojem stanje še vedno daleč od idealnega.




Ni komentarjev:

Objavite komentar