sobota, 16. november 2013

100% na ONVO

Odkar sem začel tradati pred približno tremi leti, sem si vedno želel na kakšnem tradu narediti 100%. Saj ne, da bi to imelo kakšen poseben pomen, vendar za nas traderje je pač nekaj lepega na številki 100. To je bil osebni cilj, ki pa se mu zaradi pomanjkanja znanja dejansko nisem uspel niti približati. No, to mi je končno uspelo, saj sem včeraj zaprl pozicijo na delnici ONVO s 109% dobička. Trade je v podrobnosti razložen v videu, kot naslednji cilj pa si seveda lahko postavim 100% dobička na portfelju v enem letu. Letos tega zagotovo ne bom izpolnil, bom pa verjetno prvič davčni prijavil dobiček in ne izgube.

Kar se tiče trga, lahko rečem samo nič novega. Vsaka najmanjša korekcija se takoj obrne v nadaljevanje uptrenda. In tako je bilo tudi s to zadnjo. S tem, da opažam, da so te korekcije vse krajše in vse bolj plitve. Po mojem mnenju še vedno obstaja možnost, da bo šel trg v paraboličen top. Ne upam si seveda tega kar napovedati, vendar je graf Nasdaqa zelo podoben tistemu iz leta 1999. Vsaj po obliki, če že ne po amplitudi.

Še drugo opažanje je to, da trg vodijo gor zaporedni breakouti na manjših delnicah, medtem ko se večji leaderji eden za drugim obračajo v downtrende. Delnice rade hitro skočijo (primer česar je tudi ONVO), ter nato globoko padejo, denar pa se očitno steče v naslednji breakout. To se sicer lahko nadaljuje še nekaj časa, vendar bo enkrat teh delnic enostavno zmanjkalo. Skorajda prepričan sem, da bo trg iznenada izgubil tla pod nogami. Medtem vztrajno zbiram delnice za shorte in čakam na ta dogodek. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar