nedelja, 6. maj 2012

Najtežje je sedeti pri miru

Trg me/nas je pretekli teden spet presenetil. Pričakoval sem kratko poravnavo po skoku z dna, ki bi ji moral slediti začetek novega uptrenda. Vendar me je torkov neuspešen breakout odvrnil od agresivnejšega kupovanja na daljši rok, kar se je ponovno izkazalo kot dobra odločitev. Distribucija v četrtek in predvsem v petek pa je dokončno potrdila, da z novim bikovskim trendom vsaj za nekaj časa ne bo nič.

Zakaj je tako zelo pomembno tradati skupaj s trgom? Navsezadnje, saj tudi med padanjem trga določene delnice rastejo. To je povsem res, vendar so statistične raziskave pokazale, da se v vsakem trenutku le okoli 20% delnic upira trgu. Kar pomeni, da ko gre trg dol, gre dol 80% vseh delnic. Seveda so naše možnosti, da bi zadeli kakšno izmed tistih 20% precej manjše. In ne glede na analize mi moje lastne izkušnje govorijo, da med padanjem trga nimam kaj razmišljati o kupovanju. V preteklih dveh letih sem imel že večkrat obdobja, ko sem v nekaj mesecih naredil 10-20% plusa in potem med korekcijo vse dal nazaj in celo prišel v minus! In to samo zato, ker nisem znal prepoznati, da je konec obdobja, ko "gre vse gor". Tokrat sem jo odnesel precej bolje in vrnil približno tretjino vseh dobičkov. Kar je še vedno precej, vendar sem vseeno zadovoljen, da sem se očitno končno naučil sedeti s prekrižanimi rokami, kar je ena od obveznih lastnosti za traderja.

http://www.screenr.com/DPp8

Ni komentarjev:

Objavite komentar