petek, 22. januar 2021

Makexml za IFI

Končal sem verzijo Makexml programa za izdelavo XMLa po D-IFI shemi. Na strani Orodja je link nanj - Makexmlifi. Omogoča vnos preko ročne priprave input excela oziroma csv/txt, tako kot je v osnovni verziji Makexml, seveda z nekoliko drugačno strukturo.

Stestiral sem z input filom, ki je del zip paketa, uvozil se je v eDavke in podatki so izgledali OK. Seveda je pa možno, da ima program še kakšen bug. Če ga bo kdo uporabljal in bo naletel na kakšne težave, naj mi prosim sporoči.

8 komentarjev:

  1. Pozdravljen Jure,
    sem srednješolec in pri pouku delam projekt podjetniške ideje. Zelo se zanimam za trejdanje in sem prebral že veliko gradiva glede tega. Tvoje, tu na blogu mi je bilo v veliko pomoč. Zanima me ali lahko uporabim tvoje preglednice za beleženje profitov, kot priloga k mojemu delu. Namen tega je, da predlagam, da lahko to uporabijo in mogoče dobim kakšno točko več.
    Lep pozdrav in hvala v vsakem primeru,
    Samo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda, uporabi, kar želiš.

      Če si smem privoščiti še en nasvet, glede na tvoja leta... Ne čakaj, da boš imel kapital za tradanje, ta bo že prišel. Začni se učiti takoj in boš pri 25 mogoče lahko že živel od tega.

      Izbriši
    2. Hvala. trenutno sem v fazi iskanja primernega brookerja. minimalni kapital mi je 500-1000 isčem pa brooker za day ali swingtrejdanje. Glede na to se mi zdi degiro še kar primeren. Kaj meniš?

      Izbriši
  2. Problem degira je da je bolj enostavno zasnovan spletni brooker. ali poznas mogoce kakni broker, ki uporablja npr. TWS platformo ipd in je primeren za uporabo z mojim kapitalom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, nič ne vem o različnih brokerjih in njihovih platformah. Jaz imam TDA, mi je OK, čeprav se zadnje čase sploh na open malo zatika. Slišim pa dobre stvari o IB, E*trade, FirstTrade...

      Izbriši
    2. Kaj pa PDT rule. A ti dela težave al maš dovolj velik račun?

      Izbriši
    3. Trenutno še:)

      Ne vem, tale PDT ima svoje slabosti, kot tudi prednosti. Po eni strani si omejen s število day tradov, po drugi strani te pa to prisili, da se fokusiraš na kvaliteto in ne delaš tradov kar tja v tri krasne. Če danes gledam nazaj, bi bil skor sigurno na boljšem, če bi imel account pod PDT.

      Izbriši
  3. Pozdravljeni, vsi sem tukaj, da povem svoje izkušnje pri trgovanju na platformi za trgovanje na forexu, ker sem videl dovolj pregledov o tem, kako gospod barry pomaga in pomaga posameznikom pri uspešni trgovini, s čimer sem končno stopil v stik in sem trgoval v okviru njegove platforme z uporabo njegova strategija mojstrskega tečaja zaslužim 10.000 EUR na teden in bilo je super vse, kar lahko stopite v stik z njim prek whatsapp +17168691327.

    OdgovoriIzbriši