nedelja, 31. januar 2021

eToro update

Pojavila se je že prva napaka pri eToro statementu. V XML za D-IFI sem pozabil dodati "Vrsta IFI" oziroma tag <Type>. Program sem popravil tako, da fiksno pribije type 02 - CFD na vse posle, kar sicer ne vem, če je čisto prav, ampak kolikor sem videl statementov, je vse, kar ni Real, CFD.

Če komu to ne ustreza oziroma bi rabil kaj drugače, naj mi sporoči.

Popravek je že podprt na linku za Makexml v Orodja.

Opazil sem pa še drug problem. Kljub temu, da se XML uspešno importa v eDavke, se pri informativnem izračunu pri vseh poslih izpiše kritična napaka: Podatek 'Vrsta IFI' je obvezen.

No, ko grem pogledat v posamezen posel in kliknem na "Sprememba imena", pa je jasno, da je Vrsta IFI izbran in sicer 02 - Finančne pogodbe na razliko. In vse, kar moram narediti je, da potrdim tisto, kar je že tako ali tako v obrazcu in potem sistem odstrani napako:






Kaj je to fora, sem že poslal povpraševanje na FURS in upam, da dobim kaj nazaj. Ker za tiste, ki imate več kot nekaj 10 tradov, je tudi klikanje vsakega posla posebej čisto odveč.

1 komentar:

  1. Pozdravljeni, vsi sem tukaj, da povem svoje izkušnje pri trgovanju na platformi za trgovanje na forexu, ker sem videl dovolj pregledov o tem, kako gospod barry pomaga in pomaga posameznikom pri uspešni trgovini, s čimer sem končno stopil v stik in sem trgoval v okviru njegove platforme z uporabo njegova strategija mojstrskega tečaja zaslužim 10.000 EUR na teden in bilo je super vse, kar lahko stopite v stik z njim prek whatsapp +17168691327.

    OdgovoriIzbriši