četrtek, 28. januar 2021

eToro statement

Obe Makexml verziji (KDVP in IFI) imata po novem podprto prvo, testno verzijo pretvornika za eToro statement.


Poslali ste mi kar nekaj statementov in mislim, da so vsi povsem identični, torej bi načeloma moral delati za vse.

Program se požene z dodatanim tagom "etoro" takole:

    makexml.exe etoro

Vse ostalo je isto, glej readme.txt za info.

Spet je potrebno pripraviti vhodni csv ali txt file. Izvoziti je treba "Closed Positions" zavihek iz excel statementa v csv. Treba je pobrisati prvo vrstico. Zraven obeh paketov je primer et.csv. Tukaj je nekaj fint, ki sem jih opazil spotoma:

1. eDavki zahtevajo vnos številk na 4 decimalke, tudi makexml dela na tak način. Na eToru pa se očitno trada na šetsti decimalki. Torej so možne napake pri zaokroževanju - zaloga na koncu ni enaka 0, tu bodo eDavki zajamrali. Mogoče bo treba kaj ročno popraviti.
2. eDavki in makexml delata z ameriškimi decimalkami s piko (1.234). Če imate excel nastavljen, da je decimalka vejica (1,234), potem enostavno naredite Replace All vseh vejic v piko, pa bo.
3. Neke firme imajo v imenu "&", na primer Johnson & Johnson. Tega eDavki očitno ne prebavijo. Spet, Replace All vseh "&" v "And", pa bi moralo biti v redu.

Če bo kdo odkril še kakšno težavo, naj mi javi.

Druga stvar... Program je zaenkrat naštiman tako, da gleda vrednost polja "Is Real", ko se odloča, ali bo vrstico vključil v KDVP oziroma IFI. Tam, kjer piše "Real", bo zagrabil KDVP (Makexml), tam, kjer pa je nekaj drugega, npr. "CFD", pa bo zagrabil IFI (Makexmlifi). Če to ni pravilno oziroma komu ne ustreza, naj mi javi.

Tretjič... Program se ne ukvarja s tem, kaj je obdavčljivo in kaj ne. Veliko vas trada crypto in če jih ne boste pometali ven, jih bo enostavno dodal v XML. V vsakem primeru pa priporočam, da si vhodni file pripravite ločeno za KDVP in IFI, kjer je notri samo tisto, kar je res relevantno.

Nekaj sem testiral tudi posle na kratko (short) in zgleda, da zadeva nekaj naredi. Če kdo shorta, naj bo še posebej pozoren, če je res vse OK, še posebej, če ima kombinacije long/short na istem tickerju.

Posebej pa poudarjam, da ne sprejemam nikakršne odgovornosti za pravilnost XMLa, ki ga zgenerira program. Zadevo sem zmetal skupaj zelo na hitro, ker se nekaterim, ki imajo za prijaviti ogromno tradov, pač zelo mudi. Vsak SW ima napake in nekaj, kar je narejeno tako na hitro in s tako malo testiranja, enostavno ne more biti brez napak. Torej tisti, ki se ga boste takoj lotili, se zavedajte, da ste testni zajčki, dokler se ne odkrijejo in odpravijo napake v programu. Če bom deležen kakšnih čudnih mailov zaradi napačno prijavljene davčne napovedi, bom program in vse nadaljnje verzije enostavno snel z bloga in ga poslal samo tistim, ki bodo izrecno zaprosili zanj in mi tudi zagotovili, da sam ne nosim nobene odgovornosti za njihovo napoved.

4 komentarji:

  1. Najprej hvala ker tole deliš. Imam pa dve vprašanji,

    kako točno se program požene z dodatnim tagom "etoro" - makexml.exe etoro?

    Moj export iz eToro sem predelal da zgleda isto kot tvoj primer et.csv. Kako pa pridem et.csv do input.csv?

    hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predvidevam, da rabiš konverzijo USD->EUR. Če je tvojemu filu ime input.csv in je v formatu eToro, poženeš tako:

      makexml.exe etoro input=input.csv convert

      Tista input.csv in input.txt, ki sta že del Makexml paketa, sta v obliki za ročen vnos podatkov, tega nič ne rabiš.

      Izbriši
  2. Deluje. nisem dojel da moram preko CMD-ja dodat tag. Sem pa moral input.csv shranit kot input.txt da je zgeneriralo output. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni, vsi sem tukaj, da povem svoje izkušnje pri trgovanju na platformi za trgovanje na forexu, ker sem videl dovolj pregledov o tem, kako gospod barry pomaga in pomaga posameznikom pri uspešni trgovini, s čimer sem končno stopil v stik in sem trgoval v okviru njegove platforme z uporabo njegova strategija mojstrskega tečaja zaslužim 10.000 EUR na teden in bilo je super vse, kar lahko stopite v stik z njim prek whatsapp +17168691327.

    OdgovoriIzbriši