torek, 9. februar 2021

Trading slump

V tem času s(m)o sicer vsi čisto v prijavi davkov, ampak osnovni namen tega bloga ni pomoč pri prijavi davkov, temveč osebni trgovalni dnevnik, ki je v pomoč meni osebno, ter tudi drugim, ki se resno lotevajo aktivnega trgovanja. In v zadnjem tednu januarja se mi je zgodilo nekaj, kar enostavno moram malo popisati. Prvič zato, da sam sebi sestavim skupaj celovito sliko dogodka, in drugič zato, ker gre za nekaj, kar je za vse traderje pravzaprav neizbežno, ima pa lahko uničujoče posledice.

Torej, na kratko, doživel sem največji trading slump v zadnjih dveh letih ali nekaj takega. "Slump" je slengovski izraz za nenaden, hiter padec accounta. Včasih temu rečemo tudi "bust", včasih "drawdown", ampak jaz te tri izraze razumem malo različno. Naj jih razložim, da razumemo, za kaj točno gre.

Slump

Torej, kot rečeno, slump je nenaden, hiter padec v portfelju. Poudariti je potrebno, da je padec odklonski v smislu hitrosti in globine padca. Gre torej za nepričakovan, neobičajen dogodek. Razlogi za ta padec so lahko zelo različni, in zelo pomembno je, da si razčistimo, zakaj se je zgodil. Osnovni razlogi za tak padec so ponavadi:

  • Luknja v strategiji, ki se do zdaj še ni pojavila
  • Težave s platformo (recimo, padec paltforme, napačno izveden order)
  • Neobičajna smola (recimo, večji slippage kot običajno)
  • Naša napaka, ki je posledica malomarnosti (recimo, napačno nastavljen order)
  • Naša napaka, ki je posledica škodljivih čustvenih stanj (recimo, prekomeren pohlep)
O slumpu bom govoril v nadaljevanju tega posta, zato tukaj ne bi predolgo razglabljal vsake od teh točk.

Bust

Sam kot "bust" razumem padec v accountu do te mere, da je account praktično uničen. Bust je v bistvu samo še bolj potenciran slump. Glavna razlika v rezultatu je dejansko samo v tem, da se po slumpu še nekako lahko poberemo, tako finančno kot čustveno, po bustu pa je škoda takšna, da je potrebno popolnoma resetirati vse, od accounta do naše psihe.

Bust je praktično vedno posledica prevelikega tveganja in to ponavadi na daljše obdobje, lahko pa tudi na enem samem "all or nothing" tradu.

Drawdown

Drawdown je padec v accountu, ki je normalen, pričakovan in sistemski. Sistemski v smislu, da je pač neločljiv in neizogiben del strategije, ki jo tradamo. Sistemske drawdowne je sicer težko oceniti, ampak sčasoma, ko strategijo dovolj dolgo tradamo in imamo dovolj njene zgodovine, običajno dobimo občutek, kaj je normalno in kaj ne. In predvsem, sistemski drawdowni niso posledica naših lastnih napak! Vedno, ko ugotovimo, da smo naredili napako (ki se, mimogrede, lahko materializira kot padec ali pa tudi ne), je morebiten padec zaradi te napake vedno slump.

Moj slump

Torej, konej januarja se mi je zgodila serija tradov, ki je moj account pripeljala do tega stanja:


Da gre za slump, je precej očitno že iz samega grafa:

  • Padec je razmeroma globok in že na pogled precej bolj strm od vsej prejšnjih (drawdownov)
  • Padec ni uničujoč do te mere, da bi mi uničil account (bust)
Lahko pa dodam še to, da je bil padec posledica naslednjih razlogov, ki sem jih že prej naštel kot lastnosti slumpa:
  • Moje lastne napake v strategiji (škodljivo čustveno stanje)
  • Moje lastne malomarnosti
  • Neobičajne, vendar večje sistemske smole (slippage)
Konkretno je šlo za sedem tradov in naj navedem enega za drugim, kaj se je dogajalo:

1. Korak

Dejstvo je, da je bil januar precej dober mesec na splošno - delnice so bile "hot" in ob pogledu na Twitter je izgledalo, da vsi podirajo osebne rekorde. Iz nekega razloga pa moj sistem ni dal nekih rezultatov. Imel sem zelo malo dobrih priložnosti in še tiste, ki so bile, se niso materializirale, kot bi si želel.

No, kot mi je že v navadi, sem se potem nekako začel igrati s svojimi statistikami. Iskati edge, oziroma, če sem kaj zgrešil. Po seriji nekih testov sem prišel na idejo, da bi moral nekaj spremeniti v svojem načinu postavljanja orderjev. Ki sem ga, mimogrede, sistematično gradil dve leti. Seveda sem zdaj v pol ure ugotovil, da nekaj počnem narobe, da zaradi tega zamujam priložnosti, in da moram že danes to spremeniti:/

To sem tudi storil in takoj fasal največji loss na enem tradu do zdaj: -4.14R. Poleg tega sem iz istega razloga pokasiral še -1.2R loss na še enem tradu. In potem še en sistemski loss -0.5R. Vse to je pomenilo -5.84R daily loss, kar je tudi največ, odkar uporabljam ta sistem.

2. Korak

Prišel je naslednji dan in nove priložnosti. Takoj sem šel na star način postavljanja orderjev. Potegnilo me je v dva trada, ki pa sta bila oba lossa z neobičajno velikim slippagem, oba krepko preko -2R, skupno pa -4.76R. Torej skupno v dveh dneh skoraj -11R loss, kar je že praktično velikost mojega običajnega sistemskega drawdowna.

Pri teh dveh tradih moram poudariti, da je kljub vsemu šlo za sistemska lossa. Vsake toliko zaradi slippage pokasiram losse preko -2R, ki se jim realno ne morem izogniti. Usoda je pač hotela, da se je to zgodilo na dveh tradih zapored takoj po dnevu, ki me je že tako čustveno spravil na rob.

3. Korak

Prišel je nov dan in nove priložnosti in še dva sistemska lossa, spet oba nadpovprečno velika, skupno -2.61R. Na koncu je to pomenilo -14R v treh dneh.

4. Korak

Ne vem točno zakaj, verjetno zaradi pretirane vznemirjenosti, spregledam trade, ki pa bi bil winner, verjetno ranga +3.5R.

To so pač dejstva. V nadaljevanju pa bi rad, predvsem zase osebno, malo predebatiral, kaj taki dogodki pomenijo za traderja in kaj je najbolj pametno narediti, ko se zgodijo.

1. Ugotoviti razloge

Najbolj pomembno je, da si razjasnimo, zakaj konkretno je do tega prišlo. Kajti, če ne odkrijemo razlogov, in jih odpravimo, potem je samo vprašanje časa, kdaj se bo zadeva ponovila, mogoče v še precej hujši obliki.

Jaz osebno vedno najprej poskušam ločiti svoje napake od sistemskih. Ali je dogodek kljub vsemu pričakovan, glede na to, kaj počnem, ali pa sem nemara sam naredil kakšno večjo napako. No, v tem primeru sem kot lastne napake naštel tisto poseganje v execution na dveh tradih, ter spregledan profitabilen trade. Če bi vse izvedel tip-top, bi bil končni rezultat namesto -14R nekje okoli -5R, kar bi bilo povsem običajen sistemski drawdown. Kar se tiče strategije same, torej ne morem reči, da je ta dogodek razkril kakšno veliko luknjo.

Drugo, še bolj pomembno, pa je, zakaj sem te napake naredil. Kar se tiče spregledanega trada, mi je kristalno jasno, da sem po slumpu začel postajati prestrašen in zafrustriran. Da v bistvu podzavestno nisem želel še v en trade, ki bi lahko še povečal mojo agonijo. Dva nesrečna trada, ki sta posledica mojega nepazljivega poseganja v sicer delujoč sistem, pa sta zelo verjetno posledica tega, da sem leto 2021 štartal s ciljem, da čimprej account pripeljem v new high (gledano v R), najbolje že prvi mesec leta. Kar pa se ni zgodilo, mesec je šel proti koncu, priložnosti so splavale mimo. Torej sem očitno moral najti nek drug način, kako bom "raztural" z nekaj tradi in dosegel svoj cilj.

Posledično, ne le da zdaj ne bom doživel new high, moral bom biti izjemno previden in potrpežljiv, da ne se ne bom spravil v "bust" situacijo, iz katere se praktično ne bo več mogoče pobrati.

2. Prekiniti krvavenje

"Stop the bleeding" je še en slengovski izraz, ki pomeni, da je nemudoma potrebno prekiniti škodljiva dejanja in čustvena stanja, ki iz slumpa lahko pripeljejo do busta. To bi pravzaprav moral biti čisto prvi korak, ampak ravno analiza dogodka je tudi neke vrste prekinitev škodljivega vzorca. Skratka, treba je čimprej prekiniti katastrofalne odločitve in vrniti na staro pot, na sistem, ki deluje.

3. Soočenje z realnostjo

To je korak, ki bi se mu najraje izognil, ker je težko sprejeti realnost, ampak, če se preskoči, smo v nevarnosti, da se vrnemo v tisti neki "I'll make it all back!" attitute, za katerega pa že vemo, kam lahko pripelje.

Torej, moja realnost, naj jo narišem kar na grafu:



Kolikor si želim, da bi recimo že do konca februarja v bolj kot ne ravni črti dosegel new highs (kar sicer ni povsem nemogoče), mi je jasno, da je zgornja slika dejansko optimistično-realna. To pomeni best case scenarij. To pomeni, če naslednjih nekaj mesecev tradam res izjemno disciplinirano, praktično brez napak, in če bo tudi trg vsaj približno sodeloval in ne bom imel kakšne res velike smole, potem lahko optimistično-realno pričakujem, da bi nekje v Q3 ali Q4 prilezel ven iz tega slumpa in morda v bližino new highs. Žalostno, ampak tako pač je.

4. Plan za naprej

Tole zgoraj je krizna situacija. In kriznih situacij se ne rešuje tako, da gremo brezglavo (čustveno) v napad na polno, ampak da naredimo realen, izvedljiv načrt reševanja, kjer dejansko vidimo luč na koncu tunela, četudi oddaljeno. Moj načrt v grobem vključuje te točke:
  1. Zmanjšati rizik, kolikor je smiselno. Zame konkretno to pomeni predvsem izogibati se tradov, ki imajo potencial za kakšno veliko štalo (predvsem nizko-volatilne, poceni delnice). In pa seveda, da ne spreminjam ustaljenega postopka postavljanja orderjev.
  2. Tradati best-edge. To pomeni še enkrat pretehtati vse moje patterne in res ugotoviti, kateri imajo best-edge in kateri ne. Včasih si lahko privoščim, da malo poskušam na tradih, ki nimajo dokazanega dobrega edga, vendar moja trenutna kriza ni tako stanje. Če se želim izkopati iz tega, moram potrpežljivo čakati samo na trade, ki imajo potrjen edge, ker si samo tako najbolj povečam možnosti, da se res izplezam.
  3. Potrpežljivost - to mislim, da je ključna čustvena komponenta. Traderji seveda živimo za to, da account ves čas pomikamo v new highs in delamo progress. Vendar je trenutno moja realnost drugačna. New highs ne bo še kar nekaj časa in dejansko je precej bolj verjetno, da bom naredil še kakšen večji lower low, preden se bo moja krivulja konkretneje obrnila navzgor.
  4. Izogibati se nepotrebnemu tveganju. To je točka, ki jo enostavno moram dodati kljub točki 1. Pri tradanju se stvari neverjetno hitro zalomijo. Ko nam gre, dobimo občutek varnosti, iz katerega lahko postanemo "mlahavi". Delamo stvari, ki imajo potencial za slump ali dump, vendar nas mogoče ne kaznujejo takoj. Ampak, ko pa nas... Želim si, da res pred vsakim tradom razmislim o potencialnih nepotrebnih tveganjih, ki se jim lahko izognim.
Bolj kot razmišljam o vsem skupaj, bolj ugotavljam, da sem lahko tudi na nek način hvaležen za to izkušnjo. Kajti, roko na srce, z rizikom, ki ga trenutno uporabljam, tale slump ni pomenil kakšne resnejše finančne škode. Če bi se mi kaj takega zgodilo mogoče leto dni kasneje, ko bi operiral z mogoče petkrat večjim rizikom, pa bi bila zadeva dejansko lahko katastrofalna. 

Tradanje je izjemno težka stvar, kjer ni prostora za povprečneže. To ni redna služba, kjer smo plačani skoraj ne glede na to, kaj dejansko naredimo tisti mesec. Že za zelo majhne profite moramo biti izjemno "skillful". Edini način, da kot traderji uspemo je, da ves čas tako ali drugače napredujemo. Vsako izkušnjo, pozitivno ali negativno, enostavno moramo vzeti kot "learning experience", popraviti napake, odpraviti pomanjkljivosti in tako pač narediti še en mali korak naprej.

16 komentarjev:

  1. Kaj pa ce bi med nasvete dal se izogibanje "pogledu na Twitter" ali vsaj pogledovanje z veliko skepticno rezervo. Pozitivni rekordi se bolj verjetno tvitajo kot negativni, ki jih prejsnji mesec verjetno tudi ni manjkalo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni in dobrodošli v Spotcap Global Financial Services, moje ime je Claudia Klein, sem Nemka in ponujam vse vrste posojil

    Ali močno potrebujete finančno okrepitev? Ali potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam pošljite sporočilo na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične storitve posojanja po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojil (osebno posojilo, poslovno posojilo in še veliko več), nudimo tako dolgoročna kot kratkoročna posojila, prav tako si lahko izposodite do 15 milijonov evrov in damo posojila po nizki obrestni meri 3% na leto. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih produktov.

    Priznam, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velika težava. Za posameznike, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo, jih je veliko ljudi tako težko dobiti pri lastnih posojilih pri svojih lokalnih bankah ali drugih finančnih institucijah. visoka obrestna mera, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizka kreditna ocena ali kakršni koli drugi razlogi

    Nič več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu - lahko dobite posojilo in zaključite transakcije, kadar koli in kjer koli ga potrebujete

    Nudimo 24 ur posojila svetovnega razreda. Za vprašanja / vprašanja? - Pošljite e-pošto na spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam pošljite sporočilo na WhatsApp: +4915758108767 | & takoj se vas bomo posvetili

    Družini, prijateljem in kolegom ni treba vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah !!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni, vsi sem tukaj, da povem svoje izkušnje pri trgovanju na platformi za trgovanje na forexu, ker sem videl dovolj pregledov o tem, kako gospod barry pomaga in pomaga posameznikom pri uspešni trgovini, s čimer sem končno stopil v stik in sem trgoval v okviru njegove platforme z uporabo njegova strategija mojstrskega tečaja zaslužim 10.000 EUR na teden in bilo je super vse, kar lahko stopite v stik z njim prek whatsapp +17168691327.

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljeni, dame in gospodje, ali potrebujete finančno pomoč? Jaz sem Susan Benson. Sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Ali za dokončanje projekta potrebujete poslovno posojilo, osebno posojilo, hipotekarno posojilo ali posojilo? Če je vaš odgovor pritrdilen, vam priporočam, da se obrnete na moje podjetje. Nudimo vse vrste posojilnih storitev, vključno z dolgoročnimi in kratkoročnimi posojili. Za več informacij nam pišite po e -pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ali mi pišite neposredno na WhatsApp na: +447903159998 in v trenutku prejmite odgovor.

    Smo celovito podjetje za finančne storitve in vam želimo pomagati izpolniti vse vaše želje. Specializirani smo za zagotavljanje strukturiranih finančnih rešitev posameznikom in podjetjem na najučinkovitejši in najhitrejši način.

    Tu je nekaj razlogov, zakaj se obrnite na nas za posojilo;
    * Udobje - Za posojilo se lahko prijavite kadar koli in kjer koli.
    * Prilagodljiv znesek - odločite se, koliko si želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - Prejmite posojilo v 24 urah po odobritvi.
    * Prilagodljiva obrestna mera - Ugodna obrestna mera 3%.
    * Visoke stopnje odobritve - imate 99,9% možnosti, da dobite posojilo
    * Prilagodljivo odplačilo - Datum odplačila morate izbrati tedensko, mesečno ali letno za obdobje 1-30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojeno vodenje in strokovno znanje.
    * Brez skritih bremenitev

    Ne izgubite priložnosti zaradi pomanjkanja financ. Obrnite se na moje podjetje zdaj, lahko vam pomagamo pri posojilu, ker smo pomagali številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami

    Za več informacij o naši ponudbi posojila nam vljudno pošljite zahtevo za posojilo prek
    Elektronski naslov: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447903159998

    Posredniki/svetovalci/posredniki so dobrodošli, da pripeljejo svoje stranke in so 100% zaščiteni. V popolnem zaupanju bomo sodelovali v korist vseh vpletenih strani.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo vsi ,
    Jaz sem Rebeka iz Ljubljane in želim samo izraziti globoko zahvalo Cooprative Rosselli za njihovo iskrenost, odprtost, preglednost, resnicoljubnost, ljubezen in podporo med in po tem, ko so od njih dobili posojila. Precej sem bil v rokah teh prevarantov in čas mi ne bo dovolil, da bi povedal vse, kar sem v zadnjih nekaj mesecih šel po spletu pri gostu ali dobil posojila, da bi se tukaj domoval v slovenščini, ampak Bog mi je odgovoril molitve s podporo in ljubezni gospe Rosselle Riccardo, ki me je sprejela in razumela z menoj kljub mojemu prvotnemu dvomu in nezaupljivosti ter s svojim dobrim srcem in ljubeznijo, zdaj sem lastnica doma prek svojih 2-odstotnih posojilnih skladov in sem se zaobljubila širite to novico in tudi svetu sporočite, da je še vedno pristnih in nekaj dobrih spletnih posojilnic, ki lahko pomagajo in oživijo suho kost, kot sem bila prej. Ne poslušajte in preberite tega pričevanja, ker je to resnična izkušnja, ki spreminja življenje, in vsakdo, ki potrebuje to vrsto obračanja, ne sme oklevati ali dvomiti v to, ker sem dokazal in prisegam na nebesa, da je ta zgodba resnična in tudi zgodba moje izkušnje z njimi. Oglejte si jih po e-pošti, če potrebujete finančna sredstva! email: rossellacooperative@hotmail.com, ali pa jo lahko pokličete prek njenega e-poštnega naslova: rossellacooperative@hotmail.com za hiter klic klepeta ali whatsapp / +35677926593

    Hvala
    Rebeka

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz sem Abbas in sem iz Alžirije. Iskal sem spletno posojilo in bil sem zelo prestrašen, ker še nikoli nisem zaprosil za posojilo, zato sem zelo dobro iskal in iskal pravo podjetje. Našel sem podjetje, imenovano posojilne kreditne institucije. Pogledal sem in videl, kaj so ljudje rekli o tem podjetje je bilo res. Odločil sem se, da zaprosim za posojilo pri podjetju in potreboval sem posojilo v višini 16.000 dolarjev za ustanovitev podjetja, ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram narediti sam, in mi zagotovili, da bom v enem tednu Bodite s posojilom. Rekel sem, da je v redu, in čakal sem natanko en teden, da sem dobil posojilo od tega podjetja, ko to pišem zdaj, še nikoli nisem bil prevaran in to podjetje je odlično. Slišal sem, da ljudje govorijo o prevarah, vendar še nikoli nisem bil prevarant in hvala Bogu za to. Torej vsi, če potrebujete pravo posojilo, je to pravo podjetje, za katerega lahko zaprosite. Pomagalo vam bo in takrat, ko vam bodo povedali, boste prejeli posojilo, kar je natančen čas, ko boste prejeli posojilo. Samo to sporočilo moram napisati vsem, da se ne boste navadili prositi za posojilo pri napačnem podjetju, če potrebujete pravo posojilo, kontaktirajte podjetje in zadovoljni boste. Njihov e-poštni naslov je ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  8. Moje ime je Mark, prihajam iz Slovenije. Vsem želim povedati, če potrebujete pravo posojilo. posojilo Credit Institutions je pravo podjetje za prijavo, saj sem nekaj dni potreboval denar in sem iskal posojilo na spletu. Videl sem podjetje in zaprosil sem za to. Moje podjetje me je 2-krat ogoljufalo za denar. Bil sem tako žalosten, ker Za to sem potreboval denar. Odločil sem se, da poiščem drugo podjetje in zaprosil sem pri drugem podjetju, ki mi je isto podjetje tudi reklo, naj položim denar, kar sem tudi storil, in nikoli nisem dobil posojila. Bilo mi je všeč, kaj se mi dogaja, ker potrebujem nujno denar za nakup hiše, ker če ne pridem kmalu domov, bo moj najemodajalec mene in mojo družino pregnal stran od njegove hiše, zato sem moral dobiti svojo hišo. Ko sem znova iskal, sem videl to podjetje Posojilne kreditne institucije. Videl sem, da je veliko ljudi pričalo o tem podjetju, da je podjetje res odlično, zato sem se sprva bal prijaviti, ker sem dvakrat goljufal, zato sem si rekel, naj poskusim in vidim če je bilo to podjetje resnično, sem se prijavil. Ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram storiti, še vedno sem bil prestrašen, vendar sem jim zaupal in zagotovili so mi, da bom v 5 dneh dobil posojilo. Od svoje banke sem prejel obvestilo, da je na mojem bančnem računu znesek 110.000 evrov in bil sem zelo vesel. To sporočilo pišem na spletu, zdaj pa je to podjetje pomagalo tudi dvema mojima bratoma, tako da vsakemu posebej, če potrebujete pravo posojilo. posojilne kreditne institucije je pravo podjetje, pri katerem lahko zaprosite. stopite v stik z njimi samo po e-pošti ali prek e-pošte: ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdravljeni vsi, moje ime je Dawoud Owen, iz Londona, glavnega mesta Anglije, danes sem tako srečen. Prejel sem posojilo od posojilnih kreditnih institucij, ko je izgubljeno vse moje upanje, da ne morem več dobiti posojila, ker me goljufajo številni posojilodajalci, vendar se le spodbujam in naredim pogumen korak ter se prijavim pri tem posojilodajalcu, vendar z veseljem povem danes, ko sem pravkar prejel svoje posojilo v višini 9.000,00 funtov in vam bom svetoval vsem, ki potrebujete posojilo, ga kontaktirajte na njegov e-poštni naslov: loancreditinstitutions00@gmail.com. ali WhatsApp: +393512114999 in pridobite posojilo še danes. Lep dan vam želim

    OdgovoriIzbriši
  10. Lep pozdrav vsem. Moje ime je Maryam Ali iz Maroka. Vendar živim v Ljubljani, glavnem mestu Slovenije, videla sem komentarje ljudi, ki so že najeli posojilo pri kreditnih institucijah; In potem sem se odločil, da se prijavim pri njih in že po nekaj dneh sem potrdil svoj račun 70.000 evrov na svojem računu, ki sem ga zahteval. To je res odlična novica. Vsakemu, ki potrebuje posojilo, priporočam, naj pošlje e-pošto na {loancreditinstitutions00@gmail.com} ali njegovemu agentu WhatsApp: +393512114999 Vesel sem, da sem dobil posojilo

    OdgovoriIzbriši
  11. Moje ime je Euphemia Dorothea. Bog me je blagoslovil s tremi otroki in ljubečim možem. Obljubljam, da bom delila to pričevanje, ker je Bog dober v mojem življenju. Pred 4 meseci sem obupno potrebovala denar, dokler nisem pomislila na posojilo, nato pa sem naletela na narobe roke, ki so trdile, da so posojilodajalci, ne da bi vedele, da gre za prevaro. Od mene je pobral 1860 evrov in mi ni hotel poslati e-pošte. Od takrat sem bil zmeden, vendar me je Bog prišel rešit enega od vernikov. V nedeljo sem šel v cerkev po bogoslužju. Zamisel delim s članom Christians in ona me predstavi posojilna agencija, imenovana posojilne kreditne institucije, je povedala, da je agencija zagotovila znesek 90.000 evrov. Zbral sem e-poštni naslov posojilne agencije in jim v ponedeljek zjutraj poslal e-pošto, v kateri sem povedal pravila in predpise, in sledil sem jim. Po obdelavi dokumentov so mi dali posojilo v višini 120.000 evrov. Vsakdo ga lahko kontaktira preko e-pošte: loancreditinstitutions00@gmail.com ali številke WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  12. Moje ime je Nicolás Miltiades iz Slovenije. Rad bi se zahvalil posojilno-kreditnim institucijam, ki so mi pomagale dobiti posojilo. Zadnje tri mesece sem iskal posojilo za poravnavo svojih dolgov, vsi so me poskušali preslepiti, dokler nisem končno srečal posojilno-kreditnih ustanov. lahko so mi dali posojilo v višini 110.000 evrov. ti lahko tudi pomagajo. pomagali so tudi nekaterim drugim mojim kolegom. Če potrebujete kakršno koli finančno pomoč, se obrnite na njegovo podjetje po e-pošti (loancreditinstitutions00@gmail.com) Številka WhatsApp: +393512114999 Verjamem, da vam lahko pomagajo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Moje pričevanje Pozdravljeni vsi
    Tukaj sem, da pričam, kako sem dobil posojilo od posojilnih kreditnih ustanov, potem ko sem večkrat zaprosil za različne posojilodajalce, ki so obljubili pomoč, a mi posojila nikoli niso dali. Dokler me moj prijatelj ni predstavil posojilnim kreditnim institucijam in mi obljubil, da mi bo pomagal, in dejansko so storili, kot so obljubili, brez kakršnega koli odlašanja. Nikoli si nisem mislil, da še obstajajo zanesljivi posojilodajalci, dokler nisem srečal posojilno-kreditnih ustanov, ki so res pomagale pri posojilu v višini 13.000 evrov in spremenile moje prepričanje. Ne vem, ali na kakršen koli način potrebujete resnično in nujno posojilo. Obrnite se na posojilne kreditne institucije po e-pošti: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    Whatsapp številka: +393512640785 ali: +393509313766
    ali :+393512114999.
    Elektronski naslov: loancreditinstitutions00@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Sem zasebni posojilodajalec pri Richard Cosmos z obrestno mero 2 % letno in ponujamo posojila od 2000 EUR do 500.000.000,00 EUR s 100-odstotnim financiranjem, zavarovana in nezavarovana posojila. Za naše finančne storitve jamčimo številnim našim globalnim strankam. Z našim prilagodljivim posojilnim portfeljem lahko posojila obdelamo in prenesemo na posojilojemalce v najkrajšem možnem času. Delamo z jasnimi in razumljivimi pogoji. in nudi vse vrste kreditnih storitev zainteresiranim strankam, podjetjem, organizacijam in vsem vrstam podjetij. Pišite nam zdaj na (richardcosmos5@gmail.com)

    Ponujamo nujna posojila

    Potrebujete posojilo??? Prijavite se še danes za 2 % popust: (richardcosmos5@gmail.com) za podrobnosti.

    Nujna posojilna ponudba.

    OdgovoriIzbriši
  15. ali potrebujete posojilo? osebna posojila? poslovno posojilo? hipoteka? Kmetijsko in projektno financiranje, HITRI KREDITI Potrebujete kredit za poplačilo dolgov, plačilo položnic ali začetek lepega posla? ? Odobrimo vse vrste kreditov z 2% obrestmi! Kontaktni e-poštni naslov: (richardcosmos5@gmail.com)

    Nujna posojilna ponudba.

    OdgovoriIzbriši