nedelja, 7. februar 2021

Še eToro popravki

S pomočjo eToro traderja, ki se je resno lotil uvoza XMLa iz eToro statementov, sem odkril še kar nekaj bugov v programu. Gre predvsem za trade, narejene s popolnoma enakim time-tagom (isti datum, ura, minuta). Spremembe so tako na makexml, kot makexmlifi.

Glavna sprememba, ki je od zdaj potrebna je, da je vhodni *.csv file treba posortirati po stolpcu "Position ID", torej časovno, tako kot so bile transakcije dejansko izvedene, sicer pride do napak, ki slej ko prej pripeljejo do tega, da je na koncu zaloga negativna (kakšen sell se vrine pred buy).

2 komentarja:

  1. Pozdravljeni in dobrodošli v Spotcap Global Financial Services, moje ime je Claudia Klein, sem Nemka in ponujam vse vrste posojil

    Ali močno potrebujete finančno okrepitev? Ali potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam pošljite sporočilo na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične storitve posojanja po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojil (osebno posojilo, poslovno posojilo in še veliko več), nudimo tako dolgoročna kot kratkoročna posojila, prav tako si lahko izposodite do 15 milijonov evrov in damo posojila po nizki obrestni meri 3% na leto. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih produktov.

    Priznam, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velika težava. Za posameznike, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo, jih je veliko ljudi tako težko dobiti pri lastnih posojilih pri svojih lokalnih bankah ali drugih finančnih institucijah. visoka obrestna mera, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizka kreditna ocena ali kakršni koli drugi razlogi

    Nič več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24 ur na dan, vse dni v tednu - lahko dobite posojilo in zaključite transakcije, kadar koli in kjer koli ga potrebujete

    Nudimo 24 ur posojila svetovnega razreda. Za vprašanja / vprašanja? - Pošljite e-pošto na spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam pošljite sporočilo na WhatsApp: +4915758108767 | & takoj se vas bomo posvetili

    Družini, prijateljem in kolegom ni treba vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah !!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni, vsi sem tukaj, da povem svoje izkušnje pri trgovanju na platformi za trgovanje na forexu, ker sem videl dovolj pregledov o tem, kako gospod barry pomaga in pomaga posameznikom pri uspešni trgovini, s čimer sem končno stopil v stik in sem trgoval v okviru njegove platforme z uporabo njegova strategija mojstrskega tečaja zaslužim 10.000 EUR na teden in bilo je super vse, kar lahko stopite v stik z njim prek whatsapp +17168691327.

    OdgovoriIzbriši