četrtek, 23. julij 2015

Postaja vse bolj nevarno

Skozi izkušnje sem se naučil, da se vsake toliko pojavi obdobje, ko lahko več izgubim, kot pridobim. To so daljša obdobja dolgočasnega gibanja, ko se trgi ne morejo odločiti ne za trend navzgor, ne navzdol. In trenutno smo v takem obdobju. Če ne bo prišlo do takojšnjega new high po temle pullbacku, se zna zgoditi, da nas čaka še vsaj kakšen mesec nestabilnosti.


Ko sem delal poste o svoji metodi, sem veliko pozornosti posvetil poglavju o riziku. Posebno pozornost sem posvetil temu, da vodim statistiko uspešnosti nekaj zadnjih tradov. In ta statistika je trenutno taka:
  • Povprečje 4 tradov: -4
  • Povprečje 8 tradov: -4
  • Povprečje 12 tradov: -2
Preprosto povedano to pomeni, da se mi število zaporednih izgubnih tradov začenja povečevati preko meje mojega udobja. Če sedaj ne bom previden, lahko zelo hitro naredim serijo 20 ali več tradov, ki bodo vsi po vrsti v minusu. In take serije so rak rana vsakega traderja, saj z lahkoto uničijo celo leto. Zato se bom v tej fazi osredotočil predvsem na to, da ne odpiram morja novih tradov. Vse skupaj enostavno postaja prenevarno. Zelo, zelo malo delnic je v preteklih mesecih razvilo trende in ne morem računati na to, da bom sploh ujel kakšno tako.

Ni komentarjev:

Objavite komentar