sobota, 6. september 2014

Tri lastnosti top delnic

Skozi svoj študij dinamike gibanja delnic sem odkril tri lastnosti, ki jih ima skoraj vsaka delnica, ki je v nekem obdobju trga med top winnerji. Kot top winnerje mislim delnice, ki v zadnjem ciklu uptrenda, ki lahko traja nekaj tednov pa vse do kakšnega leta in pol, naredijo največji procentualni premik navzgor. Te lastnosti so:
  1. Delnica iz dolgega obdobja (vsaj 6 mesecev) anemičnega gibanja brez velikih premikov in s konstantnim upadanjem volumna nenadoma zabeleži enega ali več močnih up dni (vsaj +5%) s povečanjem volumna, ki je nekajkrat večji od povprečnega (100, 200 ali 500% in več).
  2. Po nekaj takih dnevih močnega momenta se začasno umiri in se stisne v tanek flag, volumen pa na kratko močno upade.
  3. V zelo kratkem času cena spet poskoči nad flag in brez da bi gledala nazaj nadaljuje svojo pot navzgor.
Torej, na kratko, iščem delnice, ki iz daljšega obdobja brez volatilnosti nenadoma dobijo pospešek. In vse, kar me zanima potem je, kdaj bi lahko to delnico kupil brez velikega tveganja, da me volatilnost po nepotrebnem ne vrže ven. Ker pa je take delnice zelo težko kupiti, ker enostavno ne dajo prav veliko takih možnosti za nakup (če sploh), je včasih potrebno počakati, da gre tisti prvi val dokončno mimo in da delnica pade v svojo prvo globljo korekcijo in morebiti ponudi priložnost za nakup iz prve baze. 

To je v osnovi vsa filozofija moje metodike kupovanja. Spodaj je nekaj grafov delnic, ki sem jih našel ta teden in bolj ali manj ustrezajo tem kriterijem. Nekateri grafi imajo tedensko skalo zaradi večje preglednosti. Opažam pa, da je bera zelo borna, poleg tega nobeden od setupov za ta teden v tem trenutku ne izgleda ravno idealno. Vendar, kot sem že nakazal, skupna točka vsem največjim winnerjem je predvsem presenečenje. Premikajo se hitro in nepredvidljivo in ne omogočajo prav veliko možnosti za nakup. Če mi uspe kupiti vsaj eno, ki bo v naslednjih mesecih naredila 100%, bom svoj cilj dosegel.






Ni komentarjev:

Objavite komentar