nedelja, 10. september 2017

Pregled trgov, pozicij in watch lista

Indeksi

Nasdaq je prejšnji teden nedvomno spremenil svoj dolgoročni karakter. Prvič po več mesecih odboj po korekciji ni šel v ravni črti v new highs:



Russell 2000 se zaenkrat obnaša povsem enako:



Napovedovati karkoli nima smisla. Vsi indeksi so bolj ali manj brez trenda in dokler se suvereno nekam ne premaknejo, bo tako tudi ostalo.

Zaprte pozicije

Performančno je za mano eden najslabših tednov letos. Še v četrtek je vse izgledalo kar v redu, delnice, ki sem jih imel na watch listi so šle ven iz konsolidacij, v nekatere sem vstopil. V petek pa je praktično vse razpadlo. Zaprl sem pozicije na GRUB, ATHM, ONCE in CTLT, s tem, da mi je zadnja gapnila in pridelala za skoraj tri normalne trade izgube. Letos sem se prvič spet znašel v minusu in glede na stanje obstoječih pozicij nisem ravno optimističen, da bo koncu leta kaj bolje.

Pozicije

Še vedno držim EVRI, ki pa je, namesto, da bi poskočila na MA50, zdaj prvič v celotnem trendu closala pod njim. Slabo znamenje, vendar bomo videli.



Še druga delnica, ki je vsaj zaenkrat preživela, je YELP. Še vedno se bori, recimo temu "sama s sabo". Pozitivno je, da v petek ni padla, vendar pa, če ne bo kmalu konkretnega breakouta, ne računam, da bo kaj iz tega.



Watch lista

Z watch liste z naslednji teden bi izpostavil naslednji dve delnici.

INSM - gap v desetletni high z volumnom, ki je opazen tudi na mesečnem grafu:





KURA - še ena divja biotehnološka delnica z močnim gpom v all time highs:



Drugi bolj zanimivi kandidati so po moji oceni še NLNK, VYGR in ZAIS, vse delnice z zelo močnim volumnom, vendar resistancom nad sabo. Očitno smo spet sredi nekakšnega biotehnološkega booma, kar je lahko dvorezen meč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar