ponedeljek, 30. januar 2017

Pregled pozicij

Kljub razmeroma močnim indeksom (z izjemo Russell 2000, ki je zame še najbolj relevanten), je trg delnic, kot sam vidim, v statusu quo. Pojavljajo se posamezni redki setupi, uspešnost breakoutov pa je po moji oceni nekako eden od štirih. Še vedno je glavna težava nadaljevanje oziroma follow through. Premik iz setupa za 10% za position traderje enostavno ni dovolj, če delnica potem tudi takoj pade za 10%. Moje pozicije v tem trenutku so naslednje.

CNXC

Earningsi so daned after market, cena pa je naredila zelo bullish looking gap-pennant potem, ko je skočila ven iz descending triangle baze. Če bi gledal samo graf, bi rekel, da bo šla cena od tu samo še navzgor, vendar earningsi lahko vse spremenijo v trenutku.


FELP

Earningsi so naslednji teden. Delnica še vedno gradi zelo dolgo bazo, ki izgleda tipa "base on base". Če bi ostala nekje tu do earningsov, bi imelkar nekaj zaloge za morebiten gap dol.


GEN

Earningsi konec tega tedna. Zelo dobro bi bilo, če bi cena do takrat še malo odskočila, kajti zelo si ne želim držati tako poceni delnice v earningse s stopom 5% nižje.


HEOP

Earningsi danes after market. Medtem, ko celotni bančni sektor počiva, ta delnica neutrudno leze gor. Kot vedno, slabi earningsi lahko takoj razbijejo uptrend, vendar stop sem dvignil dovolj, da sem na dokaj varni strani.


INSW

Delnico sem kupil dva tedna nazaj in zdaj dela že drugi tanek flag, iz katerega bi skorajda morala breakniti navzgor. Stop zaenkrat držim pod low prvega pullbacka po nakupu in sem v waiting mode.


 MFS

Ne vem, kaj pomeni tisti globok hammer od prejšnjega petka. Vsekakor to ne more biti dober znak. Stop sem dvignil pod prvi pullback in zdaj enostavno čakam.


RNWK

Kupil prejšnji četrtek. Ni kaj dosti za reči, delnica rabi follow through, da lahko dvignem stop vsaj na mali plus in jo potem pustim, da se razvije, kakor se želi.


Ni komentarjev:

Objavite komentar