petek, 18. december 2015

Analogija z 2000

Vse bolj očitna postaja podobnost z letom 2000. To je bilo ravno v času po poku internetnega balona, ko so delniški trgi začeli svoj triletni pohod globok navzdol.


Takrat je bil nedvomno Nasdaq vodilni indeks, danes pa mislim, da je indeks, ki bi ga dejansko morali bolj gledati Russell 2000, torej indeks malih delnic. Že kakšni dve leti namreč opažam, da se moj portfelj giblje veliko bolj podobno IWM ali IWC (mikrodelnice), kot pa kateremukoli od večjih indeksov. Zato se mi tudi zdi primerjava med Nasdaqom 2000 in recimo IWM danes bolj ustrezna, kot pa med Nasdaqom 2000 in Nasdaqom danes.

Seveda, sama podobnost za nazaj ne pomeni popolnoma ničesar za naprej. Nikakor ne sugeriram, da se bo IWM res gibal po točno taki trajektoriji, kot sem narisal. Želel sem le pokazati, kaj bi se moralo zgoditi, da bi se ponovil scenarij 2000.

Bolj kot sama podobnost z 2000, je zaskrbljujoče stanje v pregovorno dobrem drugem delu decembra. Po šibkem odboju se indeksi že lomijo, današnji pregled watch liste pa je pokazal (ponovno) kup failed breakoutov. Oboje je vsekakor zelo slaba napoved za leto 2016.

Ker je bil moj račun zadnja dva meseca tarča teh številnih failed breakoutov, sem ob pomoči svojega traderskega kolega tudi razvil in začel testirati nekoliko drugačno metodo postavljanja buy stopov, ki dejansko že daje pozitivne rezultate in bo verjetno kmalu prišla v mojo metodiko. Kajti, če bo šlo tako naprej še nekaj mesecev (ali celo let, kot 2000-2003), bi bil lahko s svojim obstoječim sistemom, kjer me zlahka potegne v številne failed breakoute v težavah.

Ni komentarjev:

Objavite komentar