sobota, 31. maj 2014

Majhen dobiček v maju

V preteklem mesecu sem zaprl samo štiri trade, kar glede na apatično gibanje trga seveda ni nič presenetljivega. Skoraj 50% na CXDC je bilo dovolj, da je bil maj rahlo pozitiven, kar je nekoliko popravilo slab vtis zadnjih nekaj mesecev, ko mi je šlo vse narobe.

Kar se tiče gibanja indeksov, mislim da se nestabilno vijuganje še ni končalo. Tale zadnji breakout v all time highs na SPX sicer izgleda kot morebiten začetek novega uptrenda. Vendar veliko večjo težo dajem indeksu Nasdaq, ki po mojem mnenju še ni v stanju, ko bi se lahko razvilo kaj resnega. Trenutno držim cel kup delnic, ki so skorajda vse samo nekaj odstotkov nad stopi, ki sem jim jih dodelil in že rahel pullback na trgu bi me verjetno zmetal iz skoraj vseh pozicij. Trenutno stanje posameznih delnic še zdaleč ni tako, kot je recimo bilo lansko leto v tem času, ko so breakouti kar cveteli. Verjetno nas čaka še precej težavnih nekaj mesecev.


Ni komentarjev:

Objavite komentar